top of page
Search

החזית הדיגיטלית של סבב הלחימה: מהודו ועד פורטו ריקו - מסר של תמיכה וסולידריות עם אזרחי ישראל

ירושלים, 14 בנובמבר, 2019



בצל הלחימה מול רצועת עזה ומטחי הרקטות לשטחי ישראל, אלפי אנשים מכל רחבי העולם שלחו ביומיים האחרונים הודעות תמיכה באזרחי ישראל והביעו סולידרית עם תושבי הדרום. ארגון StandWithUs אסף את ההודעות שנמסרו ושיתף ברשתות החברתיות קטע וידאו קצר ומרגש שבו רואים נשים, גברים וילדים מביעים את תמיכתם בישראל. מלבד קטעי הווידאו ממדינות כמו הודו, בולגריה, הולנד, פורטו ריקו, ארגנטינה, ארה"ב, אוסטרליה ועוד, מאות אנשים פנו לצוות הדיגיטל של הארגון בהודעות פרטיות באמצעות היישומון "וואטסאפ", להביע את תמיכתם והודו להם על העדכונים השוטפים שהועברו להם דרך מגוון הפלטפורמות הקיימות ברשת 24/7.

מצ"ב הסרטון.

לינק להורדת הסרטון באיכות גבוהה: https://we.tl/t-4i38EuRB1u

צעיר לבנוני המתגורר כיום בבלגיה פנה לאחד ממנהלי קבוצות הוואטסאפ של StandWithUS, דרכן יותר מ-20 אלף בני אדם בעולם קיבלו עדכונים בזמן אמת על המתרחש, הביע את תמיכתו בישראל ובקהילה היהודית המקומית. הוא סיפר כיצד הוא חש את השנאה נגד הקהילה בבלגיה והסביר כי חשוב לו מאוד להתנהג בכבוד כלפיהם. צעיר מניגריה הביע תמיכה ואף כתב כי הוא מעוניין להתגייס לצבא הישראלי כדי לעזור. בדומה לכך עוד רבים שלחו הודעות תמיכה ממדינות שונות בעולם כמו: פיליפינים, מקסיקו, קוסטה ריקה, הונג קונג ועוד.

ב-48 שעות האחרונות, יותר מ-20,000 אנשים בעולם הצטרפו לעשרות קבוצות וואטסאפ שונות שנפתחו וקיבלו עדכונים על ההסלמה הביטחונית בזמן אמת - ישירות אל הנייד. חברי צוות הדיגיטל של StandWithUS פועלים בשלל שפות בהן: ערבית, ספרדית, פורטוגזית, איטלקית, צרפתית, הולנדית, אנגלית ועברית, ובשנים האחרונות הם מנהלים את המאבק על תדמית ישראל בחזית הדיגיטלית. אל מול עשרות ארגונים אנטי-ישראליים שמפיצים מידע מוטעה ומטעה נגד ישראל ברשתות החברתיות, ארגון StandWitUs הוא כעת אחד הארגונים המובילים ביותר בהעברת מידע חדשותי מהימן מהארץ לאנשים בחו"ל.



קישור להתחברות לקבוצת הוואטסאפ: https://www.standwithus.com/whatsapp

קישור לעמוד הפייסבוק של StandWithUs בשפה האנגלית: https://www.facebook.com/StandWithUs/

bottom of page