top of page
Search

ישראלים שולחים סרטוני תמיכה לאנשי איראן הזוכים למיליוני צפיות!

ירושלים, 3 בינואר, 2018


מסרי תמיכה באזרחי איראן זרמו לרשתות החברתיות של ארגוןStandWithUsמעשרות ישראלים ואיראנים החיים בישראל, בעברית, אנגלית ופרסית. אלה כוללים את הסטודנטים המשתתפים בתכנית ה-Fellowshipהשנתית של ארגון StandWithUs, אשר מפיצים מסרים של שלום באוניברסיטאות שלהם.


את סרטוני הוידאו שהעלו לרשת ניתן למצוא כאן:


בפרסית

אחד האיראנים-ישראלים צריך להסתיר את זהותו: "ידידי האיראנים היקרים, אנחנו, העם הישראלי כמוכם, אנחנו איתכם ומבקשים מאלוהים הכל יכול את הצלחתכם. מאוחדים לשלום עימנו וכל העולם.

סרטון וידאו המציג מפגינים צועקים "אנחנו לא רוצים הרפובליקה האיסלאמית" ו"מוות לחזבאללה "זכה ללמעלה מ -3 מיליון צפיות בדף הפייסבוק הראשי שלStandWithUs.


האיראנים הגיבו בחיוב. אחד פרסם "תודה על המילים הנדיבות שלך. המשטר משתמש במס של האיראנים כדי לתמוך באויביכם משתי סיבות: ביצוע הסחת דעת בדמות ישראל על מנת להשיח דעתם של העם האיראני מהצרות מבית, ולהשתמש באויביכם האכזריים כדי להפחיד את אנשי איראן כשהם מפגינים. הבעיות הפנימיות שלכם הם העסק שלכם. עזה היא לא עניין של איראן ".


עוד נכתב: "כאיראני-אמריקני אני מעריך מאוד את האהבה והתמיכה שחברינו הישראלים מפגינים כלפינו, תודה רבה לכם גם אנחנו אוהבים אותכם. העם האיראני הוא לא האויב שלכם, אנחנו לא תומכים במשטר עריצים מושחת וכמוכם מצפים לחופש ולצדק. תודה לכם על התמיכה, עם הרבה אהבה מאמריקה ❤️ "


מייקל דיקסון, מנכ"ל ארגון StandWithUs ישראל אמר כי "אני גאה מאוד בארגוןStandWithUsישראל ובמסרים חזקים אלה, הרפובליקה האיסלמית של איראן היא עריצות אכזרית שיש לה היסטוריה של איום על ישראל באמצעות חיזבאללה, כמו גם קריאות ממשלתיות למחוק את ישראל מהמפה, אבל הישראלים עומדים עם אלו הסובלים הכי הרבה מהמשטר האיראני - כל יום - האיראנים עצמם - ויש להם מסרים של אהבה ותמיכה בהם ומאבקם לחירות ".


אמילי שריידר, מנהלת מחלקת המדיה של ארגון StandWithUs הוסיפה "התגובה של הישראלים ברשתות החברתיות לא הפתיעה אותנו, ישראלים רוצים שלום אמיתי עם העם האיראני ותומכים בהם במאבק על זכויות האדם הבסיסיות שלהם מאז ומתמיד".

bottom of page