top of page
Search

פרס בוני ציון של נפש בנפש מוענק היום, 23 בספטמבר 2019, למנכ"ל StandWithUs ישראל, מייקל דיקסון



ירושלים, 23 בספטמבר 2019


פרס בוני ציון ע"ש סילבן אדאמס יוענק היום למנכ"ל StandWithUs Israel, יליד בריטניה מייקל דיקסון הוענק בטקס השנתי של ארגון "נפש בנפש", יחד עם שבעה מצטיינים נוספים עולים מארצות דוברות אנגלית, אשר הוכרו כמי ש"תרמו תרומה משמעותית למדינת ישראל. " פרס בתחום ההסברה יוענק למייקל דיקסון, מנכ"ל StandWithUs ישראל, ארגון חינוכי בינלאומי ללא מטרות רווח, שהוקם בשנת 2001 במטרה למנף את פעילות ההסברה הישראלית בעולם למען הצדקת זכות הקיום של מדינת ישראל . www.boneizion.org.il

דף הפייסבוק של ארגוןStandWithUs ישדר בשידור חי את הטקס שיחל בשעה17:00 וייערך במגדל דוד בירושלים. לצפייה בשידור, לחצו על הלינק: https://www.facebook.com/StandWithUs/

מייקל דיקסון: "זהו מעמד מרגש ומכובד שאני חולק עם מייסדי ארגון StandWithUs, צוות העובדים, הסטודנטים והפעילים של הארגון שפועלים ללא לאות למאבק באנטישמיות ולתמיכה בישראל ברחבי העולם, בקמפוסים, בקהילות ברחבי העולם ובאינטרנט. לתרום למדינת ישראל ולעבוד עם הצוות שלנו כדי לעורר השראה בדור הבא זה כבוד ומשהו שאני מוקיר כל יום ויום."

מנכ"לית ומייסדת ארגון StandWithUs, רוז רוטשטיין: "אנו כל כך גאים במייקל על כך שהוא קיבל את הפרס לו הוא כה ראוי, ועל כל הישגיו למען ישראל ועם ישראל! אנו זוקפים לזכותו את יוזמת הרחבת משרדינו בירושלים בו אנו משפיעים על אלפי סטודנטים מכל העולם מדי חודש. תכנית ה-StandWithUs Fellowship המתקיימת באוניברסיטאות ומכללות ברחבי ישראל שמייקל עזר לפתח, הוכתרה כהצלחה עם למעלה מ -2,000 בוגרים עד היום."

רוטשטיין מוסיפה: "מייקל הוא במאי מוכשר עם שפע של חזון, יצירתיות ונחישות שהשפיעו על הצמיחה וההצלחה המקומית שלנו. הוא אוצר אמיתי למשימתו של ארגון StandWithUs בתחום החינוך אודות ישראל והמאבק באנטישמיות".

מאות עולים מארצות דוברות אנגלית - כולל אוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, דרום אפריקה, בריטניה וארה"ב, זכו לקבל את הפרס עד כה. הפרס מכיר בעולים מצטיינים ממדינות דוברות אנגלית שעזרו לישראל בדרך משמעותית על ידי תרומה בדרכים משמעותיות וציוניות למדינת ישראל. הנמענים נבחרו על ידי פאנל יוקרתי של חברי הוועדה.

פרס בתחום המדע והרפואה יוענק לד"ר אורה פלטיאל, מומחית לרפואה פנימית והמטולוגיה. תחומי המחקר של ד"ר פלטיאל כוללים את האפידמיולוגיה של מחלת הסרטן וחקר איכותו של הטיפול. במסגרת תפקידה היא הובילה מאמצי מחקר גדולים לבדיקת גורמי סיכון גנטיים, ויראליים וסביבתיים ללימפומה שאינה הודג'קין בקרב ישראלים ופלסטינים. פרס בתחום הקהילה והפעילות ההתנדבותית יוענק ללאה אברמוביץ ממקימיה של עמותת מלב"ב (מרכז לטיפול בקשיש בקהילה), העמותה המקצועית הראשונה והמובילה בישראל בתחום חולי האלצהיימר והדמנציה, המספקת רשת תמיכה וסיוע נרחבת הן לאדם והן לבני משפחותיהם. פרס בתחום החינוך יוענק לד"ר בוורלי ריבץ המהווה חלוצה בתחום החינוך לנשים ולנערות יהודיות. בין היתר הייתה ד"ר גריבץ המורה הראשונה בישראל אשר לימדה תלמוד (גמרא) לבנות במערכת החינוך הממלכתי-דתי. פרס בתחום תרבות אומנות וספורט יוענק לדני חכים המשמש כפילנתרופ וכמייסד ויו"ר ארגון "בודו למען השלום", ארגון חינוכי העושה שימוש באומנויות לחימה מסורתיות למען חיבור, העצמת וגיוס קהילות שונות בעולם למען השלום. פרס למפעל חיים יוענק להרולד "סמוקי" סיימון, אחד מהטייסים שסייעו להניח את היסודות לחיל האוויר הישראלי.

הפרס נקרא ע"ש סילבן אדמס, יזם נדל"ן קנדי שעלה לישראל באמצעות ארגון "נפש בנפש", אשר מקדיש את חייו ופועלו לפיתוח וקידום מדינת ישראל. אדמס המאמין בפרסום ההצלחה וההשפעה של העם הישראלי בפני העולם, רואה בפרס "בוני ציון" חלק אינטגראלי של משימה זו.


קרדיט לתמונות: ג'רארד ברנשטין

אודות מייקל דיקסון:


מייקל דיקסון הוא מנכ"ל ארגון StandWithUs ישראל, המספק מנעד רחב של תוכניות וחומרים חינוכיים אודות ישראל ובעל נוכחות משמעותית בערוצי מדיה חברתית שונים. מייקל מוביל צוות של + 30 עובדים מיומנים ממשרדי הארגון הממוקמים במרכז ירושלים, המהווים גם כמרכז החינוכי של StandWithUs , בו מתארחים למעלה מ - 20,000 איש מכל רחבי העולם לסדנות חינוכיות אודות ישראל, מדי שנה.

מייקל היה מעורב בהקמת תוכנית המנהיגות לדיפלומטיה ציבורית של ארגון StandWit


hUs שהפכה לתכנית הדגל לדיפלומטיה ציבורית עבור סטודנטים בקמפוסים ברחבי ישראל. עם למעלה מ- 1,500 בוגרי התוכנית, אשר עם סיומה משתלבים בעמדות מפתח של החברה הישראלית ובעצמם הופכים למנהיגים ודיפלומטים המייצגים את מדינת ישראל במסירות, מדובר בתכנית בעלת השפעה רבה. מייקל הינו בעל תואר ראשון מאוניברסיטת קולג' לונדון (UCL) ותעודות בניהול ובניהול פרויקטים. מייקל נולד בבריטניה ועלה ארצה בשנת 2006 מלונדון לאחר שמלחמת לבנון השנייה הגיעה לסיומה, יחד עם אשתו ושני ילדיו הקטנים. כיום יש להם חמישה ילדים, והם חיים בעיר במרכז הארץ.

מייקל מרואיין באופן קבוע בנושאים הקשורים לישראל בתחום הדיפלומטיה הציבורית ותכני הסברה ישראלית. בעל כישרון כתיבה יוצא מן הכלל, כאשר כמה ממאמריו וראיונותיו בערוצי התקשורת ניתן לראות כאן.

מייקל הוא עמית בכיר במרכז לתקשורת בינלאומית (CIC)של אוניברסיטת בר-אילן, חבר כבוד של אלפא אפסילון פאי, וחבר בפורום ספקטרום- פורום מנכ"לים מובילים בישראל מתחת לגיל 40 . מייקל אף זכה למקום מכובד, מקום 14 ברשימת היהודים המשפיעים בטוויטר שדורגה ע"י סוכנות הידיעות JTA . מייקל מופיע ברשימת " 100 רשימת העלייה" של עולים בריטים לישראל, אשר מייצגת "נושאי הדגל המעצבים את מדינת ישראל ותורמים תרומה משמעותית ".

בשנת 2016 , מייקל זכה להימנות ברשימת " 30 הישראלים שיוצרים הבדל" של תכנית ה"הצינור" של ערוץ 10 בטקס חגיגי בבית הנשיא.





bottom of page