top of page
Search

"החמ"ל של "StandWithUs" בחזית הדיגיטלית: מעדכנים מיליוני אנשים בעולם על מצב החירום בישראל



ירושלים, 13 בנובמבר, 2019


בזמן שאזרחי ישראל התעוררו אתמול למטחי רקטות כבדים לעבר הדרום ולגוש דן, ארגון StandWithUS היה בין הראשונים בעולם להעביר דיווחים שוטפים על ההסלמה הביטחונית. מיליוני אנשים - מקוסטה ריקה ועד הונג קונג – נחשפו לפרסומים של StandWithUS בשלל שפות ובאמצעות מגוון רשתות חברתיות: בטוויטר, בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו בוואטסאפ.

כ-3,000 בני אדם הצטרפו ל-12 קבוצות וואטסאפ שונות שנפתחו וקיבלו עדכונים מסביב לשעון על כל ההתפתחויות הביטחוניות, החל מ-6 בבוקר. אלפי אנשים שעוקבים אחר העמודים הבין-לאומיים של StandWithUS, שיתפו עשרות פוסטים שפורסמו ועזרו בהפצת האמת, ב-5 יבשות וב-5 שפות שונות: ערבית, ספרדית, הולנדית, פורטוגזית, אנגלית ועברית.

כלי התקשורת בארצות המקור של מרבית העוקבים אינם מסקרים את ההסלמה הביטחונית בישראל, או מפרסמים מידע חלקי ואף מעוות. בעקבות היוזמה של StandWithUS להפיץ עדכונים שוטפים 24/7, בעיקר דרך רשת הוואטסאפ, גולשים רבים ממדינות שונות בעולם שלחו לארגון הודעות תמיכה והודו על הפעילות שהארגון מוביל. לרבים מהם יש משפחה בישראל ובזכות הפצת המסרים ברשתות השונות הם יכולים להתעדכן על המתרחש בארץ (מצ"ב דוגמאות).

גולש מהולנד כתב לצוות הדיגיטל בהודעה פרטית: "אני רוצה להודות לכם על שהקמתם את הקבוצה הזו. עבור מישהו שחי באמסטרדם עם משפחה במודיעין, זה באמת מציל חיים. תודה לכם". בדומה לכך גולש אחר מדרום אפריקה כתב: "אני מדרום אפריקה וכל המשפחה שלי חיה בישראל. אני יהודי גאה ואני מודה על כך שאתם שומרים אותי מעודכן".

אפילו מהמזרח הרחוק התקבלו הודעות תמיכה: "תודה לכם שהקמתם את הקבוצה. ההורים שלי חיים בישראל בזמן שאני חי בהונג קונג. אני מניח שכולנו לחוצים מדאגה אחד על האחר. העדכונים דרך הקבוצה שלכם מרגיעים אותי. תודה לכם, באמת".

קישור לעמוד הפייסבוק של StandWithUs בשפה האנגלית: https://www.facebook.com/StandWithUs/

קישור לעמוד הפייסבוק של StandWithUs בשפה העברית: https://www.facebook.com/StandWithUsinIsrael/

קישור לעיצוב המיוחד של תמונת הפרופיל בפייסבוק: https://bit.ly/2O47Zen

bottom of page